Hanskatreeni

Posted: October 18, 2012 in Blogipostaus

Perus KVKT setti salilla tänään. Dippi raskaana liikkeenä ojentajille. Perään superina ojentajapunnerrus taljassa ja ranskalainen taljassa. Leuanveto raskaana liikkeenä haballe, ihan piruuttaan kurituksena pudotussarja ylätaljassa kapeella otteella perään ja lopuks superina säkkinosto köydellä supistavasta ja dynaamisena venytyksenä hauiskääntö ristitaljan alaosasta selkä taljaan päin.

Huomas taas selkeesti, että treeni ottaa paremmin sinne minne pitää kun keskittyy tietoisesti supistamaan nimenomaan sitä lihasta jota kyseisellä liikkeellä treenaa. Eikä yhtään yllättäen erityisesti eristävissä. Parhaan tuntuman saa kun nappaa alle muutaman kovan sarjan ja sen jälkeen tekee pari sarjaa hitaalla liikkeellä koko ajan kontrollissa puhtaita toistoja ja ääripäässä pysäyttää hetkeks ja keskittyy väkisin supistamaan ruttuun sen lihaksen.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s